Polityka przetwarzania danych osobowych w KW Warszawa
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji celów statutowych stowarzyszenia Klubu Wysokogórskiego Warszawa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2002 nr 101 poz. 926 z późn. zm.
Przypomnij hasło
Podaj swój adres e-mail. Wyślemy na niego link do zresetowania hasła.
Zarząd Klubu Wysokogórskiego Warszawa rekomenduje realizację zamówień klubowych zgodnie z poniższymi zasadami:
Zamówienie klubowe koordynowane jest przez jedną osobę i tylko do tej osoby należy zgłaszać się ze sprawami dotyczącymi danego zamówienia.
U danego partnera handlowego realizowane jest jedno zamówienie klubowe na raz w danym czasie. Kolejne zamówienie może rozpocząć się najwcześniej po całkowitym zamknięciu poprzedniego.
Zniżki ustalone z partnerami dla zamówień klubowych (grupowych) obowiązują tylko w ramach danego zamówienia. Nie obowiązują przy zakupach indywidualnych w innych punktach sprzedaży (od tego są odrębne zniżki w sklepach).
Nie podejmujemy prób realizowania zamówień indywidualnych u parterów realizujących wyłącznie zamówienia grupowe.
W zamówieniu biorą udział wyłącznie członkowie klubu.
Zamówienie realizowane jest wyłącznie na potrzeby własne członków klubu tj.
nie ma możliwości składania zamówienia dla znajomych spoza klubu,
nie ma możliwości składania zamówienia do dalszej odsprzedaży.
Możliwe jest zamówienie dla członków najbliższej rodziny, partnerki / partnera nie będących członkami klubu.
Zakup przedmiotów wchodzących w skład zamówienia grupowego realizowany jest przez Klub, który jest stroną umowy sprzedaży (faktura zakupu wystawiona na Klub).
Wpłaty na poczet zakupu zamówionych przedmiotów mają charakter zaliczkowy. W przypadku braku możliwości realizacji zakupu poszczególnych rzeczy wchodzących w skład zamówienia, zaliczka jest niezwłocznie zwracana. Powyższe może mieć miejsce z uwagi na niedostępność niektórych produktów u partnera Klubu.
Przeniesienie własności zamówionych rzeczy następuje z chwilą ich wydania zamawiającemu.
Zamawiamy produkty, których jesteśmy pewni, że będą spełniać nasze potrzeby. W razie wątpliwości mierzymy / oglądamy / sprawdzamy przy pomocy innych źródeł (sklepy, znajomi itp.) przed dołączeniem do zamówienia.
Po złożeniu zamówienia, ale jeszcze przed dostawą, zamawiający może zgłosić rezygnację z zamówionego produktu. Koordynator zamówienia dołoży wszelkich starań, by daną rzecz wyłączyć z realizacji zakupu i jeżeli będzie to możliwe, niezwłocznie dokona zwrotu wpłaconej za tą rzecz zaliczki.
W przypadku rzeczy używanych, a nabytych wcześniej w ramach zamówienia klubowego, które po czasie użytkowania przestały odpowiadać aktualnym potrzebom, klubowicz powinien postarać się je sprzedać w pierwszej kolejności wśród innych klubowiczów.
Przy odsprzedaży rzeczy pochodzących z zamówienia grupowego należy pamiętać, że kolejny nabywca może w przyszłości potrzebować skorzystać z gwarancji, której podstawą jest dowód zakupu. Przy zamówieniu klubowym jest nim faktura zbiorcza wystawiona na Klub, dlatego powinniśmy obracać tymi przedmiotami przede wszystkim wewnątrz Klubu.
W razie wątpliwości należy kontaktować się z koordynatorem zamówienia, który odpowiada za kontakt z partnerem handlowym.